قوانین و مقررات فروشگاه گل آنلاین

دوست‌دار طبیعت و زیبایی پسند لطفا موارد زیر را، جهت استفاده بهتر از خدمات مجموعه « گل آنلاین » به دقت مطالعه فرمائید. استفاده و ثبت سفارش از وب سایت « گل آنلاین » به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین « گل آنلاین » می‌باشد.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به منزله پذیرفتن تمام و کمال کلیه شرایط و قوانین « گل آنلاین » از سوی شما عزیزان می‌باشد.
قوانین عمومی
قابل توجه کاربران گرامی، کلیه فرآیند های وب سایت گل فروشی « گل آنلاین » منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر هستند. در صورتی که در قوانین درج شده، روال و سرویس‌های « گل آنلاین » تغییراتی در آینده ایجاد گردد، در همین صفحه انتشار و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت « گل آنلاین » به معنی پذیرش هرگونه تغییرات خواهد بود.
ثبت سفارش
مسؤلیت صحت اطلاعات وارد شده در هنگام ثبت سفارش توسط کاربر بر عهده وی خواهد بود؛ و در صورت وجود هرگونه مغایرت عواقب ناشی از آن بر عهده کاربر خواهد بود. اگرچه « گل آنلاین » با ارائه خدماتی از قبیل نمایش پیش فاکتور و دریافت تأیید نهایی کاربر پیش از ثبت سفارش، تمام تلاش خود را جهت پیش گیری از هر گونه خطا و اشتباهی به عمل آورده است.
ارسال
تمامی سفارشات ثبت شده قبل از ساعت ۱۴ هر روز در صورت تمایل مشتری در همان روز ارسال خواهند شد.
در حال حاضر «گل آنلاین» تنها امکان ارسال برای مشتریان تهرانی را دارد و متأسفانه ارسال محصولات برای کاربران دیگر شهرها و استان‌‌ها تا اطلاع ثانوی مقدور نمی‌باشد.
« گل آنلاین »، طراوت و تازگی گل های تحویل شده را به صورت کامل گارانتی و تضمین می‌کند.
لطفا در هنگام دریافت سفارش خود، بررسی‌های لازم را انجام داده تا در صورت هرگونه مغایرتی بین محصولات سفارش داده شده و محصولات دریافتی هماهنگی‌های لازم انجام شده و در صورت لزوم محصول توسط مأمور ارسال عودت داده شود.