مقالات

برای کادوی تولد چی بخریم؟

کادوی تولد

از آن جایی که تنوع کثیر و گوناگونی در دنیای گل وجود دارد، بسیار طبیعی است که در انتخاب کادوی تولد دچار شک و تردید شوید. با این حال جای درستی آمده اید! ما در این پست سعی داریم  با معرفی سه ایده ی جذاب به شما کمک کنیم تا کادوی لاکچری و به یادماندنی را برای عزیزتان فراهم کنید

باکس گل استوانه ای چرمی

عموماً گل نماد عشق ورزی است؛ اما رز سرخ به این معنا عمقی دوچنان می بخشد. به همین خاطر است که رزهای سرخ هلندی سخت محبوبند و طرفداران پر و پاقرصی دارند. این گل ها در جعبه های مشکی و یا کرم خودشان را بیش از پیش به رخ بیننده می کشند؛ از آن گذشته قرار گرفتنشان در جعبه به آن ها جنبه ی سوپرایز کنندگی می دهد.

باکس گل اختصاصی که در این پست به شما  پیشنهاد می کنیم باکس های استوانه ای چرمی است که علی رغم ظاهر شیک و زیبایشان در دسته ی باکس گل ارزان قیمت قرار می گیرد.

بادکنک پولکی

باکس شیشه ای لاکچری

باکس های شیشه ای به خاطر ظاهر بی همتایی که دارند، علاقه طیف کثیری از افراد را به خود جلب کرده. تلفیق باکس های شیشه ای با گل های درون آب چنان نشاط آور است که بعید می دانیم کسی با دیدنشان به وجد نیاید. بنابراین یکی از اساسی ترین پیشنهادهای ما همین باکس گل است.

از ویژگی های منحصر به فرد این کالاقرار گیریِ تمام ساقه های گل در آب و قابلیت استفاده مجدد ساده از باکس با گل های جدید است که ماندگاری را به مراتب بالا تر می برد.

گل های دیو و دلبر جاودان

این روزها کمتر کسی پیدا می شود که قهرمانان دیزنی: دیو و دلبر را نشناسد. شاید روزی که ژنی ماری لی این قصه را می نوشت هرگز فکرش را نمی کرد که روزی گل سرخ معروفش رنگ و رویی واقعی به خود بگیرد و به حقیقت بپیوندد.

 گل جاودان با استفاده از تکنیکی خاص عمری بسیار زیاد خواهد کرد، به شرط اینکه در برابر نور مستقیم خورشید نباشد و درست مانند انیمیشن معروف، خارج از محفظه قرار نگیرد. انتخاب گل رز جاودان بی شک یکی از هدایای به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برایتان رقم خواهد زد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *